DELIA MIHAI recită din Blaga (martie 2004)

 

Delia retus< Tu > de Lucian Blaga – recită Delia     

 

Publicat în Fără categorie. Etichete: . 2 Comments »

2 răspunsuri to “DELIA MIHAI recită din Blaga (martie 2004)”

  1. contdetutub Says:

    Nu am cunoscut-o, insa mi s-a vorbit despre ea; imaginea creionata – aceea a unei tinere minunate. Mi se pare induiosator de frumoasa initiativa de a-i mentine vie amintirea prin aceste montaje video si prin blog, mai mult – de a o face cunoscuta unei lumi pe care a parasit-o prea devreme. Mi-am permis sa-i retusez fotografia ca un mic semn de solidaritate:
    Imi pare rau de pierderea dumneavoastra. Sincere condoleante.

  2. Mona Says:

    sper sa zambesi asa si acolo unde esti acum…
    La multi ani Deliuta, cu ocazia frumoasei zile de 8 Martie!!!


Lasă un comentariu